EN English Info[a]oi-land.com +98 (13)

پاکسازی تالاب عینک 21اردیبهشت 1402

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 112
پاکسازی تالاب عینک 21اردیبهشت 1402

 
 
 
 
 
 
تاریخ: ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
رویداد:پاکسازی تالاب عینک 
با توجه به رویداد ها و مستندات قبلی ،همانطور که مستحضر هستید، با انتقال دستگاه جمع آوری سنبل آبی به این پهنه آبی، بخش از اعظمی از این گیاه جمع آوری شده . اما حاشیه های تالاب ،نیاز به جمع آوری دستی هست . که با همکاری شهرداری رشت و پاکبانان محترم و زحمتکش و داوطلبان موسسه این پایش انجام شد و ملزم به تکرار منظم ،تا ریشه کن شدن کامل می‌باشد . 
در این میان نقبی بزنیم به پروسه دستگاه و ساخت آن توسط انسانی خیر و توانمند ..
آقای پور مقدم ، کسی است که دغدغه محیط زیست و از بین بردن گیاهی را داشت که رفته رفته این دغدغه بزرگتر شدو منجر به ساخت دستگاهی برای جمع آوری هیولای خوش خط و خال گیلان، سنبل آبی، یا هزینه شخصی به مبلغ سه میلیارد تومان شد . 
این دغدغه از حدود سال ۹۲ آغاز شد و نتیجه آن و بهره برداری از آن را میتوانید در تالاب عینک ببینید.
لازم به ذکر است که فعالیت دستگاه در تالاب ، نیازمند نیروی انسانی و ماهر و توانمند در یادگیری با دستگاه می‌باشد که جهت پیشبرد پایش همراهی های لازم را در طول هفته از ساعات ۸صبح تا ۱۳ و ۱۴تا ۱۹ بعمل آورد . 
کمال قدردانی را از آقاس پور مقدم عزیز بخاطر این اختراع و همکاری داوطلبانه شأن داریم ، از علاقه مندان به این عرصه دعوت میکنیم برای پیوستن به گروه و همکاری با شماره مهندسی بازدیدی و یا ادمین های گروه تلگرامی موسسه در ارتباط باشند .
حفظ و نگهداری و رسیدگی به طبیعت ،باید همچون لذت بردن از آن ،حائز اهمیت باشد . 
همانطور که به بدن و سلامتی خود اهمیت میدهیم ،طبیعت و محیط زیستمان نیز بدنه اصلی این کره خاکی هست و بهمان میزان نیاز به مراقبت دارد .
به امید تکثیر شدن دغدغه مندان و حفظ محیط زیست برای نسل‌های بعدی .

تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است